Miks reklaamida Rate.ee-s?

 Read this page in English »
1. üle 280 000 registreeritud kasutaja;
2. põhjalik ülevaade kasutaja profiilidest (sugu, vanus, asukoht, huvid, tegevusala jpm);
3. unikaalne võimalus reklaamiandjale suunata reklaami väga täpselt ja suuremahuliselt soovitud sihtgrupini;
4. lisaks bännerireklaamile väga paljude atraktiivsete erilahenduste loomise ja kasutamise võimalus.
Statistika kasutajate kohta leiad siit



Reklaamivõimalused ja hinnad

BännerMõõt (px)Maht (kb)Kontaktide arv päevasPäeva hind (€)CPM*(€)
Päisebänner728x9080450 0003600,80
Päisebänner avanev728x90 / 728x27080450 0005401,20
Ruudubänner300x25080150 0002941,96
Ruudu videobänner300x2502000150 0003822,55
Ruudu bänner avanev300x250 / 300x50080150 0003822,55
Tornbänner120x60080450 0001990,44
Ruudubänner alumine300x25080150 0001470,98
Jalusebänner728x9080450 000580,13
Klikitav taust1280x20002003 500 0005990,17
Koera kõrv (dog ear)650x6502003 500 0002990,09
Logobänner100x6020300 000290,01
Tekstilink100-300 000190,01

* - tuhande kontakti hind


Reklaami erilahendused:

Rate.ee on eesti suurematest internetikeskkondadest unikaalne seetõttu, et pakub lisaks tavabannerreklaamile hulgaliselt võimalusi klientidega koostöös teostada põnevaid erilahendusi. Tulenevalt kliendivajadustest annavad need võimaluse atraktiivsemalt silma paista või suunata kampaania sõnum väga kindlale sihtgrupile.

reklaami tüüp nädala hind
Gallup 1600 eur
gallup + banner 1920 eur
gallup + statistika (uus) 2400 eur
postkastiteade kasutajatele* 0.02 eur
kommertsmängud kasutajale kokkuleppel
reklaamskin-ide kasutamine kokkuleppel
reklaamkujundused lehtedel kokkuleppel
suunatud sihtgrupibanner kokkuleppel

* - postkastiteate puhul kitsendades sihtgruppi lisandub 20% hinnalisa iga valikukriteeriumi kohta. disclaimer: postkastiteadete arv prognoositakse aktiivsete kasutajate arvu pealt, tegelik teate lugejate arv võib erineda prognoositust.

Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.


Erilahenduste näidised:
Fotokonkurss
Näidis 1
Näidis 2
Nime mäng
Näidis
Vihje mäng
Näidis
Videokonkurss
Näidis
Blogikonkurss
Näidis

Millistel lehtedel Rate.ee-s reklaampinnad asuvad - info leiad siit





Rate.ee kontori telefoninumber on (+372)6998688 ja faks (+372)6998689.
Reklaamimüügi kontaktid
Karin Soolep
Telefon: 372 6 998 688
E-mail: reklaam(at)rate.ee
Faks: 6 998 689
E-mail: reklaam(at)rate.ee


Statistika
Rate.ee statistikat kuvavad järgmised avalikud mõõtmiskeskkonnad:
gemiusAudience
TNS Metrix
METRIX.Station



Statistika kasutajate kohta leiad siit
Tehnilised nõuded leiad siit


Rate.ee-s on ilmunud järgmiste firmade, asutuste, toodete ja teenuste kampaaniad: ABC King, Artic Sport, Baltic Models, Bravocom, Canon, Citysport, Clearasil, Coca Cola Plaza, CV Keskus, CV Online, Daim, Eesti Ekspress, Eesti Pank, Eesti Ühispank, Elisa, EMT, Estonian Air, Estrella, Fructis, Garnier, Hansapank, Ingman, Inpoc, Jungent, Justiitsministeerium, Kalev, Kaubamaja, L'Oreal, LHV, Lipton, LX Power, Motorola, Nescafe, Nightman, Nike, Nivea, Nokia, NS King, Opel, Politseiamet, Quelle, Raadio 2, Reisiekspert, Roche, Saku Suurhall, Sampo Pank, Samsung, Scandinavian Tours, Snickers, Sportland, Starman, Statoil, Stockmann, Tele2, Toptours, Tupla, TV3, Verbatim, Wella ja paljud teised.

* Tanel Tatter Solaris Kino
Turundus- ja kommunikatsioonijuht:
Rate.ee on olnud asendamatuks partneriks Solaris kino käivitamisprotsessis. Koos teostatud projektid olid üle igasuguste ootuste edukad ja aitasid meie ettevõttel suurte sammudega tuntust koguda ja kanda kinnitada.

* Ikevald Rannap
BändCämp korraldaja:
Rate.ee on väga täpne ja on andnud alati statistikat, mis puudutab konkreetseid reklaame. Lisaks on hea, et rate.ee on väga paindlik erinevate lahenduste osas.

*Elena Vareiko Tallinna Noorsootöö Keskus
Piirkondlik noorsootöö koordinaator:
Korraldame noortele erinevaid osaluskampaaniaid ja peame Rate.ee keskkonda kõige efektiivsemaks kanaliks. Meie jaoks on peamine Rate.ee suur kasutajaskond ja selge ülevaade kasutajatest.

* Hanno Kindel Media House
Arendusjuht:
Suhtlusportaalide tegelik tugevus seisneb tema kasutajate avatud hoiakutes kõikvõimalikele üleskutsetele, tegevustele. Ära kasuta suhtlusportaali puhul ainult tavabännerit. Mõtle, mida inimesed suhtlusportaalis teevad, mis on põhjused Rate.ee külastamiseks? Selle käitumismustri põhiselt ehita üles ka enda kampaania võimalik tegevuste motoorika. Õige tegevuste kombineerimisel reageerivad Rate.ee kasutajad uskumatult kiiresti ja intensiivselt. Sel lihtsalt põhjusel, et sa palusid neil teha midagi, mis neile endile huvi pakub. Mitte ei kasutanud traditsioonilist ja tüütut vahelesegamise turundust. Media House-il on mitu väga head kogemust Rate.ee kasutusel. Üks neist, Dynami:t, sai Golden Hammeri kuldauhinna Best use of Internet kategoorias.

* Eleny Vahter Jalajälg AS
Turundusjuht:
Rate.ee on olnud meile heaks koostööpartneriks Cityspordi kampaaniate läbiviimisel. Positiivsed tulemused ja asjalikud nõuanded annavad põhjust kasutada Rate.ee keskkonda ka edaspidi.

© 2017 Rate.ee - all rights reserved.